Co wolno pokazywać lekarzowi w internecie, a czego unikać?

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest1Share on StumbleUpon1Share on LinkedIn0Share on Tumblr0

pexels-photo-356079Lekarze w internecie mogą pojawiać się na różne sposoby. Wizytówki na portalach medycznych, profesjonalne strony internetowe czy nawet profile w mediach społecznościowych. Nie każdy jednak wie, co można pokazywać w internecie. Czasami zdarza się, że na profilu służbowym pojawiają się prywatne zdjęcia czy informacje, które niekoniecznie powinny trafić do pacjentów. Ważne jest, by rozgraniczyć grubą krechą profil prywatny i fanpage lekarza czy placówki medycznej.

Co lekarz może pokazywać w internecie?

Przede wszystkim na stronie internetowej czy w różnego rodzaju wizytówkach mogą, a nawet powinny znaleźć się informacje na temat doświadczenia zawodowego lekarza. Tutaj wymienić można liczne certyfikaty, szkolenia, ukończone studia itp. W internecie powinny znaleźć się również informacje na temat rodzaju świadczonych przez nas usług – lista specjalizacji i chorób. Jeśli mamy prywatny gabinet, warto też podać przybliżone ceny konkretnych zabiegów. Ważna jest też możliwość dodawania na stronie opinii pacjentów. To właśnie na ich podstawie pacjenci najczęściej wybierają lekarza.

Czego nie pokazywać w internecie?

Pacjenci na ogół lubią widzieć w lekarzu przede wszystkim człowieka. Jednak zdjęcia pokazujące nietypowe hobby niekoniecznie muszą być dobrym pomysłem. Zamiast człowieka, pacjenci zobaczą w nas raczej dziwaka, a to może negatywnie wpłynąć na ich opinię. Zdjęcia, które nie powinny również trafić do pacjentów to fotografie ukazujące naszą zamożność. Zdjęcia z drogich wycieczek, nowy samochód czy wielki dom… Takie fotografie kłują w oczy, a przy okazji możemy zyskać łatkę „łapówkarza”. Lepiej nie kusić losu.

Ostatnia kategoria to zdjęcia z zabiegów. Chcielibyśmy pokazać pacjentom, jak wygląda operacja czy leczenie kanałowe zębów? Pacjenci niestety mogą uznać je za drastyczne i zniechęcą się do lekarza.

Więcej porad na temat marketingu medycznego znajdziecie na stronie: http://nowoczesnylekarz.pl/blog-ekspercki-o-marketingu-medycznym/.

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.