Fanpage placówki medycznej – prowadzić samemu czy zlecić to specjaliście?

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest1Share on StumbleUpon1Share on LinkedIn0Share on Tumblr0

facebook2Obecnie większość firm nie wyobraża sobie swojej działalności bez obecności w sieci. Tyczy się to także lekarzy oraz placówek medycznych. Prócz strony internetowej, najłatwiejszym sposobem budowania wizerunku placówki, jest założenie fanpage’a na Facebooku. Pozostaje jednak pytanie: prowadzić go samodzielnie czy zlecić to agencji lub specjaliście?

Kto powinien prowadzić fanpage?

Kwestia ta nie jest tak oczywista. Wszystko zależy od tego, ile będziemy mogli poświęcić czasu na aktywność w internecie. Musimy pamiętać, że aktywność na Facebooku wymaga regularności. Minimum 2-3 posty na tydzień to standard. Ale oprócz tego do naszych zadań na fanpage’u będzie należeć również odpowiadanie na komentarze i wiadomości. Maksymalny czas odpowiedzi nie powinien przekraczać jednej doby, choć tak naprawdę dobrze by było, gdybyśmy odpowiadali w ciągu maksymalnie kilku godzin.

Odpowiedzmy sobie na pytanie, czy jesteśmy w stanie zarezerwować sobie tyle czasu. Czy w natłoku obowiązków damy radę publikować posty i wchodzić w interakcję z naszymi pacjentami? Jeśli nie, lepiej będzie wynająć freelancera lub agencję reklamową.

Ile kosztuje prowadzenie fanpage’a?

Wszystko zależy od zakresu obowiązków zatrudnionej osoby. Jeśli będzie ona miała jedynie publikować regularnie przygotowane przez nas treści, najmniej zapłacimy ok. 200 zł. Jeśli jednak oczekujemy, że zajmie się tworzeniem unikalnych grafik i odpowiadaniem na komentarze, możemy spodziewać się nawet kilku tysięcy złotych.

Jeśli nie wiesz, jak zaistnieć na Facebooku i interesuje Cię marketing medyczny, na stronie https://nowoczesnylekarz.pl/przykladowe-posty-facebooka/ znajdziesz przykładowe posty.

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.